fbpx
Membuat Perbezaan di Bulan Ramadan: Memastikan Sumbangan Anda Menjangkau Masyarakat yang Memerlukan dan Mencipta Impak Positif
- Hj Nicholas Sylvester -

KEMANA SUMBANGAN DISALURKAN?

Kempen Infaq Ramadan ini akan disalurkan melalui pertubuhan KDMRS Muslim, yang telah lama berkhidmat dalam memperjuangkan pembangunan umat Islam dan asnaf di Sabah.
 
Sumbangan ini akan diuruskan dengan teliti oleh KDMRS Muslim dan disalurkan secara berhemah untuk membantu program-program dakwah dan pembangunan mualaf yang kami jalankan.
Iftar Pedalaman Sabah
IMG_20230130_122413
Terjemahan Quran Bahasa Etnik Sabah
Bina Perumahan Mualaf
Ziarah Mahabbah
Bantuan Asnaf Miskin
Dakwah dan Kebajikan
2023-03-31
Bina Surau Pedalaman

Marilah kita sama-sama memberi sokongan kepada KDMRS Muslim dalam misi untuk memperkukuhkan asnaf dan mualaf di Sabah dan memperkembangkan lagi dakwah Islam yang membawa kebaikan dan kesejahteraan kepada semua. Setiap sumbangan kita akan memberi manfaat yang tidak terhingga kepada umat Islam di Sabah, dan pada masa yang sama, membawa keberkatan untuk diri kita sendiri.

Ayat Allah SWT dalam Surah Al-Baqarah ayat 261 mengajar kita bahawa setiap sedekah yang kita berikan akan dikembalikan berlipat ganda oleh Allah SWT. Marilah kita manfaatkan bulan Ramadan yang mulia ini dengan beramal dan menyumbang kepada Kempen Infaq Ramadan. Jadilah sebahagian daripada usaha besar ini untuk memperkukuhkan keimanan kita dalam bulan yang penuh berkat ini.

Semoga segala sumbangan anda kekal hingga ke akhirat seperti mana sabda Rasulullah SAW:

Naungan orang beriman di hari Kiamat adalah sedekahnya.

Sila klik sini untuk membuat potongan bulanan.

Cara Lain untuk Menyumbang

Salurkan terus ke akaun bank:

CIMB : 8604463100

PERTUBUHAN KADAZAN DUSUN MURUT MUSLIM SEMALAYSIA

Rujukan : ramadan

Sebarkan kepada rakan-rakan

Facebook
WhatsApp
Telegram
Scroll to Top